  • Data: 2007-05-09 21:00:50
    Temat: Re: Faktura dla anonima
    Od: Michał <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Nie chcesz zafakturować, na tym polega cały problem ;)

    Właśnie nie, ja CHCĘ zafakturować i mieć święty spokój. Na swoje wyjdę,
    podatek zapłacę i nie chcę sie bawić w jakieś cuda-kasy. Więc proszę
    podajcie mi sposób, żeby ominąć kasę fiskalną. Wszystkie, ale dokładnie
    wszystkie, płatności przyjmuję na rachunek bankowy i dotąd zawsze
    wystawiałem faktury.

    Gotfryd rozwiń proszę, bo nie wiem czy kpisz czy podważasz moją wersję. :))

    _Chcę_ zapłacić podatek - tylko bez zniewag! ;) Przy tym chcę mieć jak
    najmniej problemów papierkowych.

    --
    pzdr