  • Data: 2004-01-23 09:17:22
    Temat: Re: Faktura - bylo setki razy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 22 Jan 2004, NoMad wrote:
    >+ "Aśka" <s...@i...pl> wrote in message
    [...]
    >+ > bezkompromisowo przyjmuje to co mi kasa powie...

    :)
    [...]
    >+ A pytanie jest - jak wystawic fakture na podstawie takiego paragonu. W
    >+ podsumie oczywiscie bedzie to co na paragonie, ale nie bedzie sie
    >+ zgadzac z wartoscia poszczegolnych pozycji. Stad moj bol.

    Nie, nie :)
    Spróbuj sobie zrobić w jakimś arkuszu "modele faktur" dla wszystkich
    trzech[1] dopuszczalnych sposobów rozliczania VAT.
    Jak raz to przejdziesz :) co z czego się liczy, to później już
    trudno będzie cię zaskoczyć.
    [1] powinno być: "znanych jako dopuszczalne", bo wcale pewien nie
    jestem czy nie ma jeszcze jakiegoś innego :] !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)