  • Data: 2008-01-08 21:03:00
    Temat: Re: Faktura VAT marża - heelp!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 7 Jan 2008, Maddy wrote:

    > ...raczej ciemność.
    > Gotfryd, co to za herezje w tym wątku.

    Wyjaśniłem - nie wiedzieć dlaczego sądziłem o ewidencjonowanie
    wystawionej (a nie otrzymywanej) f-ry. Mój błąd :(

    > Ponieważ na fv marża nie ma wyszczególnionej kwoty VATu więc odliczenia nie
    > ma.

    Nie ma.

    > Faktura nie podlega wpisowi do ewidencji zakupów bo dla nabywcy nie ma ona
    > żadnych skutków w podatku VAT.

    Z niezmiernie rzadkimi wyjątkami. Z góry zapowiadam, że nie widziałem
    nie tylko takiego przypadku, ale nawet opisu takiego przypadku.
    Niemniej... przepis jest.
    Powtórzę co napisałem:

> [...]

    Zgodzisz się? :)

    pzdr, Gotfryd