  • Data: 2003-04-28 06:08:35
    Temat: Re: Faktura VAT korygujaca co powinna zawierac?
    Od: "MPR" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    VATowcem jestem od miesiaca a moja dzialalnosc to kilka sprzedazy
    miesiecznie zajmuje sie czym innym znajomy ktory pomagal mi z ksiegowoscia
    chwilowo wyjechal a ja musze wystawic taka Fakture, i nie wiedzialem co w
    niej ma byc ale dzieki juz wiem, na ksiegowosci wogole sie nie znam ale sie
    poznam tylko troche czasu brak:)
    dzieki pozdr Marek