  • Data: 2003-10-26 21:00:32
    Temat: Re: Faktura VAT - koreta do korekty ?
    Od: "Bogdan" <b...@b...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    > WYstawiona została faktura VAT
    > towar A - 10 szt
    > towar B - 10 szt
    >
    > Okazało się że nastąpiła pomyłka i wystawiono fakturę korygującą do
    faktury
    > 1 o terści :
    >
    > było
    > towar A - 10 szt
    > towar B - 10 szt
    >
    > powinno być
    > towar A - 5 szt
    > towar B - 5 szt
    >
    > i po jakimś czasie okazało się że ta korekta znów nie jest prawidłowa
    > ponieważ powinno być
> [...]

    Nie ma korekty do korekty. Może być kolejna korekta do f-ry sprzedaży
    pierwotnej.
    Po pierwszej korekcie w efekcie zwrócono po 5 szt każdego towaru.
    W drugiej korekcie trzeba kolejnego zwrotu tow A 2 szt
    towB 3 szt.
    Po takich dwóch zwrotach Twoja faktyczna sprzedaż będzie:
    towA 3 szt
    towB 2 szt
    W każdej f-rze korygującej zaczynasz od było 10 itd

    Pzdr
    BogdanK