eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiFaktura VAT-MP - czy można wcześniej naliczyć podatek należny › Re: Faktura VAT-MP - czy można wcześniej naliczyć podatek należny
  • Data: 2011-09-29 16:55:31
    Temat: Re: Faktura VAT-MP - czy można wcześniej naliczyć podatek należny
    Od: Arkadiusz Dymek <n...@n...no.no> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 9/29/2011 1:36 PM, Arkadiusz Dymek wrote:
    > Witam,
    >
    > Pytanie teoretyczne - czy MP rozliczający się metodą kasową i
    > wystawiający faktury VAT-MP może (np. dla wygody) naliczyć sobie podatek
    > do odprowadzenia w miesiącu wystawienia faktury, a nie w chwili
    > rzeczywistego wpływu pieniędzy na konto?

    Dzięki za odpowiedzi. Jeszcze jedno pytanie (nie bijcie, ale zastanawiam
    się nad przejściem na ten system i badam teren kijem, a wszędzie
    znajduję tylko informacje o rozliczaniu VAT-MP od strony nabywcy) - czy
    w jakimś rejestrze ujmuje się datę wpłaty na konto?
    W sumie to jeszcze jedna rzecz jest dla mnie niejasna (ale to już moje
    lenistwo) - czy jeżeli na fakturze VAT-MP jest podana data zapłaty to ma
    ona jakieś znaczenie dla odprowadzenia VAT?

    Pozdrawiam,
    Arkadesh