  • Data: 2012-05-14 14:17:39
    Temat: Re: FV w PDF
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer wrote:

    > No certyfikat zwykły. :) IMHO zapewnia integralność przecież,
    > tzn. wystawca (ja) mogę stwierdzić, czy ktoś majstrował przy PDF,
    > czy nie. A zapewne certyfikaty niekwalifikowane łatwiej implementować
    > w automatach.

    Eeee, myślałem, że coś z innego gatunku zabezpieczeń.
    Jak zwał tak zwał, ale koślawe to jest. Dostałem dziś np fakturę
    mailem od Targów Poznańskich i potrzebuję ją wydrukować.
    Ale chyba ich system "zapewnienia integralności" zmusza mnie do
    przechowywania
    jedynie jako plik - odczytać się da, przesyłać też, ale nie da się drukować.
    Mnie to niepotrzebne, ale księgowa i zarząd będą chcieli drukować.
    Może jest jakiś myk na druk i tylko ja lama jakaś jestem?
    Próbowałem drukowac jako obraz, ze znacznikami itp i wychodzi tylko ramka.