  • Data: 2012-05-14 17:44:22
    Temat: Re: FV w PDF
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > wygooglaj sobie "snagit", sciagnij, zainstaluj i zobacz czy działa.

    Problem się rozwiązał. Otóż wystarczyło
    drukować na drukarce domyślnej dla danego komputera,
    a ja ze swoim laptopem biegałem od drukarki do drukarki
    (mam poinstalowane drivery od drukarek w miejscach
    gdzie bywam) A jak spróbowałem wydrukować z innego komputera
    na domyślną drukarkę, to poszło bez problemu.