  • Data: 2003-04-14 13:28:44
    Temat: Re: FIRMA w nazwie DG
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Matovy napisał:
    > Użytkownik "Sosik" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    A pokaz mi gdzieżes cos takiego znalazł?

    > Biuro usługowo handlowe JK
    > Przedsiebiorstwo wielobranzowe JK
    > Przedsieborstwo uslugowo-handlowe JK
    > Jan Kowalski - handel i usługi
    > Zasadniczo za określenie najbardziej zbliżone do potocznego rozumienia słowa
    > "firma" uważam "przedsiębiorstwo"

    Ale ja jakos zakazu używania słowa "firma" w nazwie nie widzę.
    Ba, znam pare takich co sie zwa np. Firma Kowalski Jan Kowalski (troche
    głupio, ale pod względem prawnym nic do zarzucenia)
    Czy też np. Firma Handlowa "Zbyś" Zbigniew Kowalski :-)

    Kto powiedział że nie wolno?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk