    From: "DarekS" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: FAQ
    Date: Wed, 29 May 2002 16:55:30 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@195.117.149.125

    "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> wrote in message
    news:acueoi$1lo$1@sunsite.icm.edu.pl...

    > Zrobiłem na próbę stronkę z FAQ
    > http://wizard.ae.krakow.pl/~suszycki/podatkiFAQ.htm
    > Opinie i uwagi mile widziane. A także nowe teksty.
    > Może się przyda takie FAQ?
    >
    > WS
    > --
    > My ICQ # 131633151
    > GG 3842497

    Jesteś Wielki!
    Czy nie uważasz, że linki do stron (tych najważniejszych - Rzeczpospolita -
    serwis prawny, Podatki, ZUS itp ) powinny być umieszczone jednak w formie
    odpowiedzi na pytania (a może zrobić strukturę książkową - spis treści i z
    niego linki do odpowiednich działów FAQ) np gdzie znaleźć Ustawę o VAT?
    Ponadto wydaje mi się, że ze względów oszczędnościowych lepiej będzie
    zezygnować ze wzelkich kolorków, grafik itp z wyjątkiem oczywiście banerów
    sponsorów (a może umieścić ją na darmowym serwerze). Strona chyba się
    jeszcze trochę rozrośnie tekstowo więc niech "waży"jak najmniej. Dla
    porównania przesyłam Ci link do FAQ grupy pl.comp.dtp
    http://detepefaq.republika.pl/ . Mam nadzieję, że Ci pomogłem.

    Darek