  • Data: 2003-01-08 09:42:50
    Temat: Re: F-ra VAT bez podpisu wystawcy...
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Można to ropatrzyć na dwa sposoby: albo działalność prowiderska może być
    > traktowana jako usługi telekomunikacyjne (w PKwiu 64.20 są zawarte "usługi
    > transmisji danych"), albo biorąc przepis literalnie - jak jest sdi to i
    jest
    > telefon a więc dany nabywca zakupuje usługi telefoniczne (czytaj
    > telekomunikacyjne), a więc warunek jest spełniony cokolwiek jeszcze byśmy
    > w tą fakturę nie wstawili - szwarc, mydło czy powidło.

    No fakt!
    Zwłaszcza drugi sposób wydaje się być dosyć obiecujący, gdyż w pewnych
    przypadkach może pozwolić na pozbycie się tych nieszczęsnych podpisów.
    Jakoś dotąd nie zwróciłem na to uwagi :-)
    Nie wiem czy mi coś nie umknęło, ale nie znalazłem też bezpośredniego
    związku między powyższym, a obowiązkiem podania na fakturze PKWiU.

    pozd.Pix