  • Data: 2007-01-25 20:39:55
    Temat: Re: Ewidencja sprzedazy VAT
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Chyba prowokujesz :>
    > Jak to "nie podlegającej VAT"?

    Oczywiście masz rację. Wyraziłem się nieściśle.
    Chodzi o usługi elektroniczne i przeniesienie praw autorskich. Odbiorca
    jest w Stanach. Tak więc ścislej mówiąc w Polsce są nieopodatkowane (art
    27 pkt 3 i 4).

    > Jeśli nie podlega pod VAT, to jak rozumiem trzymając się twardo
    > własnego zdania również nie odliczasz VAT od zakupów związanych z tymi
    > czynnościami? ;)

    Jak najbardziej odliczam - z powodu o którym napisałeś dalej.

    Jeszcze raz dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam

    Piotrek