    From: " " <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Etat i otwarcie dodatkowej działalności
    Date: Thu, 9 Jul 2009 10:11:16 +0000 (UTC)

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> napisał(a):

    > Ukryć Ci się tego raczej nie uda, bo rejestry przedsiębiorców są
    > jawne
    > i pracodawca zawsze może sprawdzić Cię np. w GUSie używając NIP-u
    > ..

    Dzięki za rzeczową odpowiedź. Z korporacją w dłuższej perspektywie czasowej
    coraz bardziej mi nie po drodze, stąd pomysł powrotu do
    bycia "freelancerem", otwarcia własnej DG, wybadania rynku, odnowienia
    kontaktów z kontrahentami - i, dopiero jeśli zakończyło by się to sukcesem,
    zakończenie pracy na etacie. Jeśli nie, to trudno, pozostaję przy
    dotychczasowym sposobie zarabiania na życie. Dlatego poszukuję wszelkich
    pomysłów jak najdłużej ukryć fakt otwarcia działalności (jeśli sam się tym
    nie wyłoże albo "życzliwy" nie doniesie to firma z własnej inicjatywy raczej
    po rejestrach przedsiębiorców szukać mnie nie będzie).

    pozdrawiam