    From: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Etat i otwarcie dodatkowej działalności
    Date: Wed, 8 Jul 2009 07:31:07 -0700 (PDT)

    On Jul 8, 2:54 pm, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z środa 08 lipiec 2009 13:40
    > (autor Jarek Andrzejewski
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak:
    > <f...@1...goo
    glegroups.com>):

    > Niekoniecznie. Są zawody, gdzie nie można przekroczyć limitu godzin
    > dziennie, niezależnie od rodzaju wykonywanej pracy. Poza tym, pracownik

    jakis przykład (powiedzmy: poza kierowcami, ale tu tez chyba
    ograniczone to byłoby dla tyc, którzy mają tachografy)?

    Dotąd myślałem, że pracodawca musi zapewnić odpowiedni czas
    odpoczynku, ale prowadzący DG ma prawo ją prowadzić 24h/dobę...

    > myślący o innej pracy może być niewydajny, zmęczony itepe. Więc nic
    > dziwnego, że krzywo patrzą.

    podobnie jak nieszczęśliwie zakochany (albo nawet bardzo szczęśliwie),
    ale na razie chyba głównie o prawnych aspektach dyskutujemy? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski