  • Data: 2003-11-25 15:24:30
    Temat: Re: Emeryt i działalność gospodarcza
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl> napisał
    "mojemu ojczulkowi juz raz zabrali na 6 m-cy emeryture..."
    Re : Vide mój post omawiający sprawę. Sprawdź daty.
    1) Albo sytuacja dotyczyła w całości okresu przed nowelizacją ustawy
    2) Albo ojciec nie znając nowelizacji wpisał dochód "po staremu", a bandycka
    instytucja nie raczyła poprawić lub zawiadomić o nieprawidłowej informacji
    przesłanej przez emeryta.
    Przeczytaj przepisy, które podałem w sąsiednim poście, sięgnij do dokumentów
    i wówczas będziesz miał jasność.
    AR