    From: Mieczyslaw <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Eksport (okien) do UE
    Date: Tue, 15 Jun 2004 09:09:26 +0200
    Sender: m...@o...pl@81.210.63.241

    Tue, 15 Jun 2004 00:36:11 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, Bartosz Zoltak
    napisał(a):

    > Przepraszam za ignorancje, ale nie zajmowalem sie wczesniej
    > podobnymi zagadnieniami, a ta sprawa wyszla nagle. Poki co b
    > ede wdzieczny za dorazna wskazowke - co do stawki VAT dla ce
    > ny sprzedazy.

    Konieczna lektuta *minimum*: ustawa VAT Dzial V Rozdzial 1; Dzial X
    rozdzialy 1 i 3 i ewentualnie inne ( nie znam szczegolow twojej
    dzialalnosci ).
    W skrocie :
    Musisz wystapic o nadanie NIP UE ;
    VAT dla wewnatrzwspolnotowej dostawy towarow dla czynnego platnika VAT w
    kraju dostawy wynosi 0%. Ale musza byc spelnione pewne warunki.

    Wez sobie do serca moja rade z pierwszego postu bo przy twojej wiedzy o
    przepisach podatkowych mozesz niezle poplynac.
    Zagadnienie jest zbyt szerokie zebys dostal wyczerpujaca odpowiedz na
    grupie.

    --
    Mieczysław
    ----