  • Data: 2003-01-28 14:26:18
    Temat: Re: Dzialalnosc we wlasnym mieszkaniu
    Od: "Latet" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zarejestrowalismy dzialalnosc od stycznia. Siedziba we wlasnym mieszkaniu,
    > ale nie bedziemy nic robic w mieszkaniu tylko u klienta. Gmina przyslala
    nam
    > pismo z pogrozkami, ze musimy zlozyc wykaz w sprawie podatku od
    > nieruchomosci albo zloza zawiadomienie o przestepstwie(skarbowym).
    > Otoz wg gminy trzeba zglosic minimum 5 metrow kwadratowych na dzialalnosc,
    > bo przeciez dokumenty mamy w domu. Czy jest to gdzies napisane?

    Ten niepokojący temat znów powraca....
    Jak parę miesięcy temu zakładałem DG i pytałem o te sprawy,
    to z uśrednionej sumy wszystkich porad na grupie wynikało,
    że jesli i tak nie chcę wliczać czynszu w koszty, to żeby
    sprawę olać i nic w gminie nie zgłaszać.

    No, ale list z pogróżkami od gminy to juz inna bajka.
    Widocznie Twoja gmina jakims cudem ( :-) ) dowiedziała się,
    że masz tam zarejestrowaną DG.

    Latet