    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Działalność gospodarcza i praca na etacie
    Date: 27 Feb 2004 12:18:39 GMT

    In article
    <P...@A...porte
    zjan.zabrze.pl>,
    Gotfryd Smolik news wrote:

    > On Wed, 25 Feb 2004, Renata Gołębiowska wrote:
    > [...]
    >
    > Zależy jak opodatkujesz DG.

    A co mam do wyboru? Pewnie istotny jest rodzaj działalności.
    Obejmowałby tłumaczenia i/lub korepetycje i/lub najem.

    > Np. wg wyboru.
    >
    > ...też...

    A jak się to ma do w/w działalności?

    > Oczywiście. Jeśli potrafisz wykazać że się starałaś ale
    > "nie wychodzi" to jeszcze nie problem.

    Serio? Jest przepis, który nakazuje się starać o pozyskanie zleceń i
    w razie czego to udowodnić?

    > Ja opłacalności jakoś nie widzę :>
    > Niech ci się nie wydaje że straty z DG odliczysz od dochodów
    > z pensji - tak dobrze nie ma !

    Tak mi si/ę właśnie wydawało :)

    > Dopóki nie kolidują...

    Tzn. jeśli się nie pokrywają? Czyli jak mam w DG tłumaczenia, to nie
    mogę tłumaczyć na UoD, jak mam nauczanie, to nie mogę pracować w szkole na
    UoD? Dobrze rozumiem?

    Renata

    PS Ponieważ wiedzę w temacie mam bliską zeru, to żeby nie zamęczać
    lamerskimi pytaniami, których nawet nie umiem dobrze sformułować:) nie
    błądzić po omacku, to bardzo byłabym wdzięczna za jakiś link, od
    którego mogłabym zacząć gromadzić wiedzę lub tytuł papierowy
    (aktualny).