  • Data: 2010-10-15 06:37:03
    Temat: Re: Działalność gospodarcza a zameldowanie.
    Od: "andrzej" <k...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "max441" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i98qli$n8c$1@news.onet.pl...
    > Czy dokumentacja, wyposażenie, towar itd. musi być przechowywany w miejscach
    > prowadzenia DG, czy mogę niektóre rzeczy przechowywać w miejscu zamieszkania?

    Będąc osobą fizyczną masz firmę (DGOF) i tak tam gdzie zgłosiłeś, że mieszkasz
    (meldunek). O ile dobrze pamiętam, to możesz zgłosić wiele różnych miejsc pracy
    i/lub przechowywania dokumentów. Mogą one np. być w biurze księgowym.
    Natomiast wyposażenie, towar możesz trzymać nawet pod mostem i nikomu się z tego
    nie tumaczyć, bo to jest Twoja własność i możesz z tym robić co Ci się podoba.

    --
    andrzej

    Naprawa i wymiana szyb samochodowych u klienta
    www.auto-szyby.opx.pl www.agi.de
    Zatrudnimy w całym kraju mechaników i handlowców z doswiadczeniem w branży