  • Data: 2010-10-15 22:23:46
    Temat: Re: Działalność gospodarcza a zameldowanie.
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "max441" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i98qli$n8c$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > Mam następujący problem. Jestem zameldowany na stałe w mieście X (miasto
    > powiatowe), zatrudniony jestem na umowę o pracę (telepraca) w mieście Y
    > (ten sam powiat co X, choć pewnie to nie ma znaczenia). Obecnie mieszkam w
    > mieście Z (miasto wojewódzkie, inny powiat niż X), gdzie nie mam żadnego
    > zameldowania (wiem, że to niezgodne z prawem).
    > Chciałbym założyć DG w mieście Z. I teraz moje pytanie. Czy mogę
    > zarejestrować DG w mieście Z, jeśli wynajmę w tym mieście biuro pod DG?
> [...]

    no to ja z autopsji powiem
    meldunku brak (mieszkanie sprzedane, dom jeszcze nie postawiony)
    DG tam gdzie mam biuro (wynajete)
    dochodowy tam gdzie mieszkam (bez meldunku jakiegokolwiek, tylko napisaem
    oswiadczenie ze zamierzam tu pozostac {w tym miescie})
    generalnie zero problemow
    bylo troche telefonow ze skarbowki ze jak to, ze nip nie z tego rejonu, ale
    po 2-3 minutach rozmowy zero problemow
    dla jasnosci :
    DG cala polska
    zamieszkanie Torun