  • Data: 2015-08-24 14:10:39
    Temat: Re: Dwóch płatników za 1 urządzenie
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" wrote in message news:mo39pv$3iu$2@node2.news.atman.pl...

> [...]
    ady-rodzicow-nie-moga-miec-konta

    Wybaczcie, że odkopuje, ale "moja" Rada Rodziców ma i swój NIP i swoje konto
    bankowe.

    Robimy też oczywiście zakupy na RR (działającą przy szkole nr... NIP taki i
    taki) i płacimy z tego konta.

    Usługodawcy również bez "kwękania" wystawiają faktury na podany NIP i dane.

    Popełniamy gdziś przestępstwo ?
    Jeśli tak, to chętnie się dowiem jakie konkretnie przepisy łamiemy ?
    (piszę "my" bo jestem członkiem RR...) ;)

    Pozdrawiam,
    Aleksander.