  • Data: 2002-03-25 09:11:42
    Temat: Re: Dwa punkty a numeracja faktur
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Mar 2002, Tristan Alder wrote:

    >+ Witajcie,
    >+
    >+ powiedzmy, że DG prowadzona jest w dwóch punktach. US twierdzi, że ma
    >+ być jedna KPiR i numeracja faktur ma być kolejna, czyli np.:
    [...]
    >+ Ale przecież przy większej ilości faktur ciężko to zsynchronizować.

    A ile masz "zarejestrowanych miejsc prowadzenia DG" ?
    Nie mam czasu czytać w tej chwili intrukcji i rozporządzenia
    ds. KPiR ale AFAIK tam coś napisali o "ewidencji sprzedaży
    w każdym punkcie". BTW: obowiązku posiadania telefonu
    IMHO nie ma ;) więc nie można wymagać "sync via tel" !
    [...]
    >+ A co jak zatrudniam 100 pracowników, każdy dostaje bloczek faktur i
    >+ zasuwa po terenie i sprzedaje?

    Z jednej strony trudno podejrzewać że tak będziesz fakturami
    rzucał ;) (rachunek nie wystarczy ?) a z drugiej rzeczywiście
    tak się zdarza: gość z gazowni łazi i drukuje f-ry na miejscu... !
    Hm... pytanie do US ?? -;)

    Pozdrowienia, Gotfryd