    From: Jastra <j...@g...sprint.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dwa laptopy jako ST w jedno-osobowej firmie
    Date: Thu, 21 Aug 2003 19:39:39 +0200

    > wytlumaczenie/uzasadnienie?

    > instalacja

    Jesli masz cos wspolnego z sieciami, to musisz miec mozliwosc zestwienia
    sieci. Poza tym istnieje mozliwosc zostawienia jednego komputera u
    klienta, jesli jest to niezbedne z jakiegos powodu - by sobie popracowal
    na jkims programie, ktorego nie zainstalujesz mu na jego dysku, zanim sie
    na to wspolnie nie zdecydujecie. Jesli Ci padnie jeden komputer, to z
    czlonka rodziny zedzgasz chyba ten zapasowy, niezbedny do pracy, prawda?

    > Kolega sie z choinki urwal. Odliczenie drugiego laptopa to mniej pieniedzy
    > do wspolnej kasy. Kasy do ktorej wplacam ja, Ty i wiekszosc ludzi z tej
    > grupy. Z tej samej kasy oplacana jest policja, szpitale i czasem renta Twoje
    > czy mojej babci. Ty natomiast pytasz sie jak tu zakombinowac aby ta kase
    > uszczuplic. Za dlugo na sloncu przebywasz czy co ???

    to prawda, ale niezakupienie tego komputera nie pozwoli sprzedawcy tegoz
    komputera zarobic odprowadzic naleznego podatku z tego tytulu.

    Zreszta, ostatnio priorytetem naszych wladcow jest turystyka w Iraku, to
    dlaczego Ci przeszkadza ograniczenie funduszy na ta galaz (nie)gospodarki ;-)
    Tam jest jeszcze gorecej, niz tu

    Pozdrowienia
    Basia