    From: Maddy <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Duży problem -
    Date: Tue, 04 Jun 2002 08:56:32 +0200

    Użytkownik cef napisał:

    > Tia. A w trzy dni po przelewie biczują i krzyżują.
    >
    > Wystarczy przecież zwykły przelew z tego konta osobistego
    > z tytułem "zwrot pomyłkowo przelanej kwoty...itd"
    > Nie róbcie z tego horroru.

    A jeżeli kwota była mniejsza , niż 3000euro to mozna było płacic
    gotówka (innymi słwo - nie istniała obowiązek zapłaty za pośrednictwem
    konta firmowego), więc nie ma o co kruszyc kopii. Jeżeli więcej, to
    może byc kłopot, a może nie.
    Czy ktos w ogóle zna (widział, słyszał, przeczytał) przypadek, że ktos
    miał jakies problemy ze sporadycznym używaniem konta osobistego do DG??

    Też mi sie zdaża czasem dostawac firmowe przelewy na osobiste konto.
    (małe kwoty). I bardzo bym chciała, żeby US uznał mój rachunek
    osobisty za firmowy i całe te odsetki od debetu za KUP :-))))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl