  • Data: 2009-02-26 22:23:09
    Temat: Re: Duplikat faktury za 15 PLN :)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Feb 2009, Andrzej Kłos wrote:

    > czy można zlecić drukowanie faktur zewnętrznej firmie? Nie mam drukarki,
    > maszyny do pakowania w koperty i chętnie zlecę to na zewnątrz. Mogę?

    IMHO tak. Uzasadniam to tak, że inaczej również pracownik nie bardzo
    mógłby "wystawiać w imieniu". Twierdzący inaczej proszeni są o wskazanie
    podstawy prawnej :)
    Potrzebna na to IMO byłaby pisemna umowa/upoważnienie.

    I w tym ból - już widzę jak ci "różnokolorowi" dają Ci do ręki podpisany
    przez prezesa dokument upoważniający Cię do "drukowania f-r w ich
    imieniu".

    pzdr, Gotfryd