  • Data: 2002-09-26 12:40:01
    Temat: Re: Druk na wybór kwartalnego VAT
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (26 Sep 2002 00:22:51 +0200), c...@r...com
    (ChrisS) był(a) napisał(a):

    >O ostatnią nowelizację ustawy o vat pozwalającą m.in. rozliczać "małym
    >przedsiębiorcom" (MP) VAT kasowo za okresy kwartalne. Zajrzyj
    >do Dz.U. nr 153 poz. 1272 i Dz. U. nr 155 poz. 1290 np. tutaj:
    >http://www.nettax.pl/serwis dział publikatory

    1d. Mali podatnicy, którzy nie wybrali metody kasowej, mogą również
    składać deklaracje, o których mowa w ust. 1c, po uprzednim pisemnym
    zawiadomieniu urzędu skarbowego, w terminie do końca kwartału
    poprzedzającego kwartał, za który będzie po raz pierwszy składana
    deklaracja kwartalna.

    Czy jak rozumiem, jeśli ja rozliczam się memoriałowo, to i tak mogę
    składać VAT kwartalnie, o ile zawiadomę Urząd?

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)