eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDotacja z PFRON na rozpoczecie DG i zaliczenie w koszty › Re: Dotacja z PFRON na rozpoczecie DG i zaliczenie w koszty
    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dotacja z PFRON na rozpoczecie DG i zaliczenie w koszty
    Date: Wed, 16 Jun 2010 21:38:35 +0200

    pawelj pisze:

    > Chcesz otrzymane pieniądze wliczyć w koszty ?

    Nie pieniądze, tylko sprzęt zakupiony za te pieniądze, czyli ściślej,
    wydatki na kwotę xxx, pochodzącą z dotacji.

    > Księgowy ze mnie żaden ale koszt to jest wtedy jak wydaję.
    > Jak mi wpływają pieniądze to jest dochód.

    No to widzę, że nie rozumiesz o co chodzi...
    Otrzymuję pieniądze i mam je przeznaczyć na ściśle określone zakupy -
    potrzebne do prowadzenia DG, czyli ponoszę koszty związane z tą DG - to
    chyba logiczne, że o koszty pomniejsza się dochód firmy, czy nie
    bardzo...? :-)

    Ja tych pieniędzy nie przeznaczam na wycieczkę na Hulagula, tylko na
    inwestycje i ponoszę w ten sposób koszt.

    > Z jakiej okazji PRON daje ci pieniądze na dg?

    :-).
    Czy muszę się z tego tu tłumaczyć...? Jest to prawnie usankcjonowane i
    legalne... tyle mogę powiedzieć. O resztę nie pytaj :-P

    pozdr
    robercik-us