  • Data: 2011-12-09 19:33:34
    Temat: Re: Domiar PCC
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Dec 2011, Piotrek wrote:

    > On 2011-12-07 15:38, Kraszan wrote:
    [...]
> [...]
    [...]
    > IMHO nie mają obowiązku weryfikowania czegokolwiek teraz.

    Chyba nie mają.
    Coś mi dzwoni, że ktoś opisywał metodę na "wyzwolenie" czynności
    US, było to chyba jakoś tak że składa się drugą deklarację (nieco
    zaniżoną wobec pierwszej) i składa wniosek o zwrot nadpłaty,
    US musi wtedy wydać decyzję i jego skłonność do zajęcia się
    sprawą wzrasta ;)
    Ale szczegółów nie pamiętam.

    > Ale spodziewaj się kontroli później, jak już miną te 3-4 lata.

    pzdr, Gotfryd