    From: "DarkStar" <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Domeny kupione prywatnie a założenie działalności
    Date: 16 Apr 2007 06:36:28 -0700

    Ja się zastanawiam nad czymś podobnym obecnie. Chciałbym zarejestrować
    kilka domen (wiadomo - lepiej się spieszyć, póki są wolne), ale mi
    "nie wolno" jeszcze, bo działalność zaczynam za tydzień (nawet jeszcze
    się nie zgłosiłem do US). Mógłbym przeboleć te 40pare złotych (tyle
    VAT wynosi), byle bym mógł za dwa lata odnowić domeny jako firma,
    teraz nie muszę koniecznie wciągać ich w koszta.