    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dokumentacja usług wykonywanych na potrzeby własne
    Date: Wed, 4 Nov 2009 19:54:38 +0100

    On Wed, 4 Nov 2009, Przemek wrote:

    > Widzisz, tego właśnie nie rozumiem. O ile sprawa z "kosztami pracy" była dla
    > mnie jasna (na wszelki wypadek jednak poprosiłem o rozwianie moich
    > wątpliwości), to nadal nie rozumiem, dlaczego nie mógłbym zaliczyć takiej
    > strony internetowej do wartości niematerialnych i prawnych wytworzonych we
    > własnym zakresie.

    A widzisz... mój błąd.
    Założyłem, że skoro piszesz "dla siebie", to masz na myśli że "nie do
    celów gospodarczych".
    A wychodzi że miało być jednak "do celów gospodarczych".

    > Czy chodzi tu o to, że to ja osobiście tworzę taką stronę,
    > a nie np. moi pracownicy?

    Do tego (a może "od tego") masz komentarz Tomka.
    "Osobisty wkład we WNiP" ma charakter czynności dokonywanej osobiście,
    tak orzekł sąd i basta (choć to mało sensowne i nielogiczne w praktyce,
    ustawodawca tak zapisał i nic nie zrobimy).
    Natomiast nabycie WNiP przeznaczonego do DG od pracowników oczywiście
    stanowi KUP :)

    > PS Działalność dopiero rozpocząłem, więc proszę o wyrozumiałość...

    Nie przejmuj się ew. docinkami :)

    pzdr, Gotfryd