  • Data: 2005-11-28 20:31:12
    Temat: Re: Dofinansowanie z PUP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Nov 2005, Victor wrote:

    > Ja musialem najpierw zarejestrowac DG i dopiero pozniej zrobic zakupy.

    Acha.
    To się trzyma logiki.
    Mój poprzedni post był sprowokowany informacją że grupowicz (morgul)
    napisał że NAJPIERW dokonał zakupów.
    IMO - bez sensu (i nie wiem czy prawnie prawidłowo).

    > Ja wiem ze to sie kloci z komentarzem do ustawy, no ale coz.

    W twoim przypadku - nie.
    Możesz zarówno ten VAT stopniowo odliczyć jak i mogłeś
    wystąpić o zwrot do US !

    > Wylozylem Vat z
    > wlasnej kieszeni i sie rozliczylem tak jak chcieli. :(
    > No i dlatego moge go sobie odliczyc.

    Nie mam pytań, bo:

    > POza tym wspominalem juz o tym we wczesniejszej wypowiedzi.

    ..."nakaz dokonania zakupów na firmę" przeoczyłem :)
    Thx. za wyjaśnienie.
    Czy Morgul coś pokręcił czy jego PUP chwilowo nie wiemy.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)