  • Data: 2005-11-29 16:05:06
    Temat: Re: Dofinansowanie z PUP
    Od: "Victor" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Możesz zarówno ten VAT stopniowo odliczyć jak i mogłeś
    > wystąpić o zwrot do US !

    No masz racje :). Zaplacilem, ale "odzyskam" w ten czy inny sposob.

    > ..."nakaz dokonania zakupów na firmę" przeoczyłem :)
    > Thx. za wyjaśnienie.
    > Czy Morgul coś pokręcił czy jego PUP chwilowo nie wiemy.

    Obawaiam sie ze On nic nie pokrecil. Zwyczajnie w Jego UP trzeba pewnie
    zrobic zakupy na osobe fizyczna a nie na DG.
    Ten sposob wydaje mi sie lepszy, bo jak nie wrzucam w koszty to nie ma
    znaczenia kiedy zrobie zakupy, a i jeszcze nie wykladam na poczatku
    dodatkowej kasy na Vat ( wiem ze odzyskuje, ale najpierw trzeba wylozyc, a
    ja o tym nie wiedzialem i nie uwzglednilem tego w moim biznesplanie)
    Pzdr