  • Data: 2005-06-10 22:03:23
    Temat: Re: Dodatkowe "kwity" do faktury
    Od: Andrzej <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Inaczej zadam przewrotne pytanie: czy jak na fakturze jest już napis
    > "zapłata gotówką" to uważasz że zapłacenie przelewem wymaga wystawiania
    > korekty ? I na odwrót: jest "zapłacono przelewem" a gość przyłazi
    > z gotówką w garści...
    > Rozważ sobie :)

    Pięknie Waść prawisz. Ale do rozważań dodaj jeszcze - a co na to US ?.
    Wystawiłem kiedyś fakturę z napisem płatne gotówką (przez pomyłkę).
    Zapłacili przelewem. Do mojego kontrahenta wpadł US z wizytą.
    Zakwestionowali to, przy okazji wpadli do mnie na krzyżową.
    Choć wszystko w końcu się uspokoiło, jednak od tej pory szczególnie
    uważam przy wystawianiu faktur :)

    Pozdrowienia
    Andrzej