  • Data: 2009-11-12 15:30:01
    Temat: Re: Dochody z giełdy - dwa pytania
    Od: "\\n" <n...@m...xy> szukaj wiadomości tego autora

    =Marcos= pisze:
    > Czyli jeśli na razie osiągnąłem w tym roku zysk, ale mam akcje, które
    > chcę trzymać, a które na razie są "do tyłu", mogę sprzedać te akcje
    > jednego dnia i kupić je za 10 minut w tej samej cenie, żeby uniknąć
    > podatku? (zakładając, że podatku mam wyraźnie więcej do zapłacenia niż
    > prowizja od tych dwóch transakcji).

    To zwykła praktyka. Trzeba tylko pamiętać, że rozliczenie transakcji
    odbywa się z opóźnieniem, więc gdybyś to chciał zrobić pod koniec
    grudnia to mogło by się okazać, że transakcja przeszła już na następny rok.

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania