  • Data: 2005-04-26 19:01:27
    Temat: Re: Dochód w uk
    Od: "wykolej" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ok 130 funtow (ale musisz miec chyba konto bankowe w UK)

    W pracy mowili, ze niby przekazem rownież wysyłaja - przekaz pieniazny pod
    adres.
    Kiedy dostałeś zwrot? Słyszałem, ze pieniadze przysylaja jakos od kolo
    pierwszego do trzeciego tygodnia maja, ale nie wiem ile w tym prawdy.

    > tak na marginesie - w takiej sytuacji wypelniac PIT-37 czy PIT-36 (w
    > ktorym jest rubryka o dochodach i podatku z zagranicy?)

    Czy PIT 36 , czy 37 bede wiedział jutro - przejade sie do US, zaptyam, moze
    bedzie ktoś kompetentny ;-).

    Pozdr