  • Data: 2003-02-04 00:04:55
    Temat: Re: Do kiedy pracodawca musi przesłać mi PIT?
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Mon, 3 Feb 2003 19:37:37 +0100, "Nicola"
    <n...@o...pl> zakodował:

    >Do kiedy? Hm.... Do końca kwietnia Ty się musisz rozliczyć z US!

    Poczytaj poucznie na picie (kawałek z ustawy o PDOF). Jeżeli rozstanie
    z pracodawcą nastąpiło w ciągu roku, to ma on obowiązek wystawić PITa
    do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiła
    wypłata ostatniego świadczenia.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775