  • 1. Data: 2003-02-03 10:50:19
    Temat: Do kiedy pracodawca musi przesłać mi PIT?
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    W zeszłym roku wykonywałem pewne zlecenia w pewnej firmie. Stąd moje
    pytanie - do kiedy ta firma musi mi przesłać PIT i jaki PIT to ma być?

  • 2. Data: 2003-02-03 18:37:37
    Temat: Re: Do kiedy pracodawca musi przesłać mi PIT?
    Od: "Nicola" <n...@o...pl>

    Użytkownik "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości
    > W zeszłym roku wykonywałem pewne zlecenia w pewnej firmie. Stąd moje
    > pytanie - do kiedy ta firma musi mi przesłać PIT i jaki PIT to ma być?

    PIT-11 jeśli to była umowa o pracę (na okres próbny lub określony) PIT-8B za
    umowę zlecenie bądź dzieło.
    Do kiedy? Hm.... Do końca kwietnia Ty się musisz rozliczyć z US!

  • 3. Data: 2003-02-03 22:39:31
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "Nicola" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Do kiedy? Hm.... Do końca kwietnia Ty się musisz rozliczyć z US!

    Tak, tak ale chyba jest ustawowy termin w którym pracodawca musi mi go
    dostarczyć - o ile się nie mylę 15 marca ale chciałem się upewnić.

  • 4. Data: 2003-02-04 00:04:55
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 3 Feb 2003 19:37:37 +0100, "Nicola"
    <n...@o...pl> zakodował:

    >Do kiedy? Hm.... Do końca kwietnia Ty się musisz rozliczyć z US!

    Poczytaj poucznie na picie (kawałek z ustawy o PDOF). Jeżeli rozstanie
    z pracodawcą nastąpiło w ciągu roku, to ma on obowiązek wystawić PITa
    do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiła
    wypłata ostatniego świadczenia.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775