  • 1. Data: 2003-02-03 08:41:06
    Temat: Zawieszenie dzialalnosci - HOWTO?
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    Witam,

    Przeszukalem archiwum ale odpowiedzi nie sa do konca jednoznaczne.
    Chcialbym zawiesic moja dzialalnosc w lutym, tak aby zaplacic minimalna
    skladke ZUS. Prosze o takie mini-howto, jak to w miare bezbolesnie
    zalatwic i co potem trzeba robic (gdzie co miesiac skladac papiery
    itp?). Dzieki za pomoc z tzw. gory :-)

    Aha - jak np. odwiesze dzialalnosc w czerwcu, to ZUS place tylko od
    czerwca?

    nijou

  • 2. Data: 2003-02-03 09:03:57
    Temat: Re: Zawieszenie dzialalnosci - HOWTO?
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    nijou wrote:

> [...]
    > itp?). Dzieki za pomoc z tzw. gory :-)
    >
    > Aha - jak np. odwiesze dzialalnosc w czerwcu, to ZUS place tylko od

    Wycieczka do ZUS i US - gdzie skladasz oswiadczenia o zawieszeniu
    dzialalnosci od (...) na czas nieokreslony (najlepiej). I dobrze jest
    wieszac dzialalnosc na poczatku miesiaca, gdyz w przeiwnym wypadku obliguje
    cie to do uiszczania stosownych skladek naliczonych odpowiednio procentowo
    (ZUS).

    --
    Pozdrawia m.

  • 3. Data: 2003-02-03 11:24:53
    Od: "Enope" <e...@g...pl>

    W zusie nie ma jakotako zawieszenia, jest wyrejstrowanie sie z ubezpieczen,
    trzeba wypelnic:
    ZWPA z kodem 113
    i ZWUA z kodem 140
    W skarbówce chyba NIP-2 i niekiedy pismo na kartce do dzialu od podatku
    dochodowego.

  • 4. Data: 2003-02-03 11:42:11
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > ZWPA z kodem 113
    > i ZWUA z kodem 140
    > W skarbówce chyba NIP-2 i niekiedy pismo na kartce do dzialu od podatku

    ja jak zawieszałem podczas wycieczki do US, dowiedzialem się że nie moge
    zawiesić na dłużej niż 10miesięcy- do dziś nie wiem dlaczego. Napisałem od
    ręczne pismo, że zawieszam od... do... i że w tym okresie nie będę składam VAT7
    w ZUS wyrejestrowanie z ubezpieczeń.

  • 5. Data: 2003-02-03 12:12:29
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    c...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    [...]
> [...]
    > ręczne pismo, że zawieszam od... do... i że w tym okresie nie będę składam
    > VAT7 w ZUS wyrejestrowanie z ubezpieczeń.

    A to sie pozmienialo... :oO
    No to nie jestem na biezaco... :o/
    --
    Pozdrawia m.