  • Data: 2002-09-24 12:30:11
    Temat: Re: Diety
    Od: "Kamila" <K...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kilka razy
    >
    > Tak z ciekawości zapytam:
    > Po co granica była przekraczana "w te i we wte"?
    > Technicznie bardzo mnie interesuje
    > "algorytm przekraczania" pozwalający
    > naliczyć większą diete :-)))
    >
    > CEZ
    ====
    Nie. Sytuacja wygląda tak: wyjeżdzam z domu, jadę za granicę załatwiam tam
    spawy wracam do polski po coś co potem muszę znowu zawieźć za granicę i tak
    kilka razy, w tym czasie ani razu nie wracam do domu, dopiero po np.17
    dniach wracam do domu.
    Czy poprawnie robię wystawiając na taki jeden wyjazd, jedną delegację
    zagraniczną i jedną krajową (tutaj mam problem z wpisaniem miejscowości
    docelowej), jak to powinno poprawnie wyglądać?
    K.
    K.