  • Data: 2004-07-18 01:12:24
    Temat: Re: Delegacja zagraniczna
    Od: mariopace<m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja rozliczylem na sredni kurs w dniu PRZED odjazdem.
    przeciez mialem prawo KUPIC te euro, a moglo to
    zrobic przed..
    tez mialem dylemat, bo podroz trwa kilka dni..
    A juz sie balem ze mialem robic kazdego dnia
    rozliczenie na sredni kurs danego dnia!

    przep ze zle pisze ale nie jestem polakiem.
    widze ze dajesz dobre rade.. czytalem dzis troche
    na ten forum. pa pa

    -> http://usenet.pomocprawna.info