  • Data: 2007-02-28 15:07:41
    Temat: Re: Deklaracja problem z wyliczeniem niedopłata
    Od: <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ZYGA" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1172665595.462006.252850@t69g2000cwt.googlegrou
    ps.com...
    Wyliczenie deklaracji, moja zona weszła w drugi próg podatkowy w
    sierpinu, natomiast ja w grudniu, podczas wyliczania wspólnej
    deklaracji dla małżonków wychodzi na to że mamy niedopłatę, i tu moje
    zdziwienie dlaczego ? Ta sama sytuajca W przy padku gdy rozliczenie
    jest robione z osobna. Z tego co wiem powinien być zwrot nadpłaty dla
    tej osoby która weszła pierwsza w drugi próg podtakowy czyli mojej
    żony. Jak teraz jest to liczone ?, proszę o porady.

    A napewno odliczyłes wydatki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne?