  • Data: 2002-11-05 11:25:00
    Temat: Re: Data sprzedazy/wystawienia a odbioru faktury
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Nov 2002, Bax wrote:
    [...]
    >+ Ale ja prosiłem o potwierdzenie mojej opinii nt.
    >+ braku znaczenia dowodu wpłaty KP do celów ustalenia wysokosci podatku
    >+ dochodowego oraz należnego VAT.

    Jeśli nie rozliczasz się kasowo - to fakt zapłaty za fakturę
    ma bardzo rzadko jakieś znaczenie dla rozliczenia podatku.
    *Zdaje mi się* że jakieś wyjątki (zakłady pracy chronionej czy
    coś) są (albo: były), ale to naprawdę wyjątki.
    BTW: - do Jarka - przeoczyłem że w pytaniu początkowowątkowym
    *była* informacja o niebyciu "kasowcem", proszę o niski wymiar kary... !

    Pozdrowienia, Gotfryd