  • Data: 2003-11-20 21:56:53
    Temat: Re: Data na fakturze czy data platnosci?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Nov 2003, agata xxxxxxxxxxxx wrote:

    >+ Czy jezeli zamierzam odliczyc cos od przychodu (przy DG), to liczy sie data
    >+ zaplacenia rachunku/faktury, czy data z ktora jest wystawiony/a?

    1. nie odliczyć. Odlicza się odliczenia, koszty stanowią podstawę
    do określenia niższego dochodu :) (wiem, wiem, tu się odejmuje
    i tu też - ale *w innym miejscu* !)
    2. A oświeć ty nasz jaką metodę rozliczeń chcesz stosować.
    Profilaktycznie wymienię dwie: kasowa i memoriałowa.
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)