  • Data: 2003-11-22 10:43:46
    Temat: Re: Data na fakturze czy data platnosci?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 22 Nov 2003, agata xxxxxxxxxxxx wrote:

    >+ cef <c...@i...pl> napisał(a):
    >+
    >+ > Skoro prowadzisz, to coś już musiałaś wybrać.
    [...]
    >+ A moze dopiero zaczelam i chce sie czegos dowiedziec?

    Mhm. Nie, nie mam nic przeciw :), tylko... kolejność taka
    nieprzekonująca ;) - "wezmę i poprowadzę". Tankowiec ? Dobra,
    może być tankowiec. Nic nie szkodzi że pierwszy raz ;)
    Pomyślałaś że sama forma twojego wystąpienia jest wystarczającym
    powodem żeby zacząć się obawiać odpowiedać na pytanie ?
    Zinterpretujesz "bo tak mi się wydaje, wiedzieć nie muszę"
    i na deser jeszcze będziesz mieć pretensje że "tak mi na grupie
    ktoś napisał". Ufff...

    >+ (w dalszym ciagu
    >+ naiwnie wierzac, ze tu jest to mozliwe).

    A było ?
    To zrób coś dla nas. Podaj podstawę prawną dla jednej i drugiej
    formy zaliczania kosztów :)
    Bo jak wyciągniesz argument "na grupie mi powiedzieli"... no to
    jakby to rzec...

    >+ Prosilam o odpowiedz (ktora w koncu uzyskalam, uff,

    Acha.

    >+ nie mozna bylo tak od razu?),

    Widać nie ;) !

    >+ a nie komentarz.

    Yhm... zauważyłaś że to grupa *dyskusyjna* ?
    Ty *masz prawo* (pytać) a reszta *nie ma prawa* (komentować) ? ;)

    >+ Pozdr,A.

    wzjm, Gotfryd