eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiData księgowania rachunku w księdze przychodów i rozchodów › Re: Data księgowania rachunku w księdze przychodów i rozchodów
  • Data: 2008-11-29 11:52:12
    Temat: Re: Data księgowania rachunku w księdze przychodów i rozchodów
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29-11-2008 o 12:07:10 Sheen <z...@v...pl> napisał(a):

    > Nie ma jej na rachunku.

    > Wg mnie pod 1c ("za datę powstania przychodu uważa się dzień wykonania
    > usługi, nie później niż dzień wystawienia faktury"), ponieważ usługa to
    > niejasno określona "analiza opłacalności inwestycji zgodnie z umową -
    > październik 2008".
    > Wnioskuję więc, że powinienem zaksięgować pod datą 03.11?

    To trzeba przyjąć jakiś dzień jej wykonania.
    Normalnie to jest jakiś protokół odbioru, albo chociaż e-mail.

    Natomiast jeśli wystawiłeś rachunek w rozumieniu ordynacji podatkowej
    i nie umieściłeś na nim daty sprzedaży, zdaje się oznacza to że data
    sprzedaży
    to data wystawienia rachunku.

    Pozdrawiam,
    Tomek