  • Data: 2011-01-27 14:05:40
    Temat: Re: Darowizna od rodzica a termin zg?oszenia [OT]
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-27 14:59, Pawel pisze:
    > to nie znaczy że masz je czytać jak ci coś nie odpowiada
    Jakbyś chwilę pomyślał, to może doszedłbyś do wniosku, że dopiero po
    przeczytaniu mogę stwierdzić, czy post mi odpowiada, czy nie. Potem mogę
    Cię najwyżej dorzucić do wora i mieć spokój, chociaż pierwszą reakcją na
    buractwo jest jednak zazwyczaj upomnienie, a nie wspomagane ignorowanie,
    ale jak wolisz.

    Maciek