  • Data: 2009-04-16 21:00:43
    Temat: Re: Darowizna - jak ugryżć
    Od: bęc <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:
    > Można. Każdy z rodziców może ci dać, może ci reszte pożyczyć (tez bez
    > podatku). Może ci też cześć dać, a cześć pożyczyć.
    > Przecież ci napisałem, że ja cię do złego nie namawiam
    > Napisałem ci, że 18 tyś możesz dostać w darowiznie. Niezalenie od tego
    > rodzice ci też resztę mogli pożyczyć zamiast dać. To te jest zwolnione z
    > podatku. Włącz myślenie....
    > istotne jest ile US już wie.

    Skarbówka nic nie wie, problem wynikł z tego ze chcialem calosc zalatwic
    zgodnie z litera prawa i prawie udalo sie gdyby nie to ze nie
    wiedzielismy o tym ze darowizna ma byc udokumentowana. Dlatego teraz
    kombinuje.

    > Ciebie się pytają o samochód, mnie się pytali o mieszkanie.
    > Uwierz mi, dużo więcej niż stówe można przepchnąć przez US bez podatku.

    Kurcze, nie docierało do mnie ze darowizne i pozyczke mozna traktowac
    oddzielnie. Teraz jest wszystko jasne.
    Dzieki witek :)