  • Data: 2002-08-06 15:51:07
    Temat: Re: Darmowy program: ksiazka przychodow i rozchodow
    Od: "Mich" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytalem sie o program dla osoby prowadzacej dzialalnosc gospodarcza.
    Ten
    > z Rzeczpospolitej zastopowal mnie na poczatku poniewaz wymagal
    wprowadzenia
    > planu kont ksiegowych i dlatego uzalem ze jest on dla firm. Jezeli ktos
    > prowadzacy DG uzywa tego programu to prosze o informacje.

    To jest program dla osób prowadzacych dzialalnosc gospodarcza. W potocznym
    rozumieniu slowa "firma" osoba prowadząca działalnosc tez jest "firmą".
    Widać jednak, ze różnie mozna to rozumiec .....

    Co do programu z Rzepy- jest to chyba jeden z najprymitywniejszych programów
    do prowadzenia KPiR, ale da sie na nim pracować, ma ewidencje vat, obliczy
    podatek. ... I jest darmowy.
    Łatwo zainstalowac i odinstalowac. Dobry do testowania dla poczatkujacych.
    Po nim doceni sie lepiej komercyjne programy, chociaz autorzy nad nim
    pracują ( byla aktualizacja)

    Te konta, które nalezy wprowadzic sa czyms innym niz konta "pełnej
    ksiegowosci". Mialy chyba sluzyc jako narzedzie pomocnicze dla prowadzacego
    KPiR do sporzadzania zestawien.