  • Data: 2002-08-06 08:23:26
    Temat: Re: Darmowy program: ksiazka przychodow i rozchodow
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Janusz napisał:
    > Użytkownik "Mich" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ten ktory przegladalem byl dla firm - wymagal kont ksiegowych

    Hmm... czegoś nie rozumiem. Czyzby firma nie mogła prowadzic KPiR??
    Czy KPiR jest nie dla firm a dla... własnie, dla kogo?

    Swoja drogą - program z Rzepy był lekko beznadziejny. Jeżeli odpalam
    program i nie wiem, co mam dalej robic bo jego intuicyjnośc jest
    zerowa, to szkoda czasu na jego naukę. Czas to pieniądz.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl