  • Data: 2002-06-01 07:03:09
    Temat: Re: Darmowy ZUS w mbanku???
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne"
    <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    stanpol.com.pl...

    > Dzięki ci za cytat (...)
    > Dla jasności: podziękowanie jest za fatygę pt.
    cut&paste
    > właściwych paru słów :)

    No przeca wiem że nie za moje talenty pisarskie
    :-) no, i nie paru slów, tam jest kilkanaście zdań
    i przez chwilę schowek miałem znacząco zajęty :-))

    > No toż trzeba go własnym stemplem... ;) !

    I chyba taki stempelek ma większą wartość niż np.
    nieostęplowany wydruk z banku ponieważ swoim
    podpisem i pieczęcią firmową potwierdzasz
    zaistnienie pewnych faktów. Moj kolega na
    okoliczność rejestracji u lekarza nosi ze sobą
    takie własne druczki - oświadczenie że dnia tego i
    tego wpłacił przelewem elektronicznym składki na
    .... w wysokości... (z numerami zusowskich kont)
    no i stępelek firmowy, nip, regon, pesel i
    własnoręczny podpis oraz dopisek że jest świadom
    odpowiedzialności karnej za składanie
    nieprawdziwych oświadczeń :-))) ... i funkcjonuje.

    > Ostatnio nawet mBank uznaje ;> tak potwierdzony
    papier !

    Sam optowałem za tym na mbankowym forum aby
    zrezygnowali z konieczności notarialnego
    potwierdzenie (mbiznes konto) i odpuścili ale
    teraz widzę pewne niebezpieczeństwo takiej formy
    (tylko oświadczenie wnioskodawcy z jego podpisem)
    otóż jeżeli taki dokument zginie lub wpadnie w
    czyjeś ręce niepowołane (a dostarczasz kserokpie
    np. do przetargów i nikt ich nie zwraca to bardzo
    łatwo jest założyć konto w banku "pod czyjąś
    firmę" i nagrzeszyć.

    Sark